گزارش از اقتدار عاشوراییان در سراسر کشور

خبرگزاری فارس: گزارش فارس از اقتدار عاشوراییان در سراسر کشور

رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان حضرت محمد رسول الله(ص) (۲) امروز پنجشنبه ۱۲ مهرماه در سراسر کشور با حضور پرشور بسیجیان و مسئولان کشوری و لشکری برگزار شد.

به گزارش سردبیری استان‌های خبرگزاری فارس،  رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان حضرت محمد رسول الله(ص) (۲) صبح امروز پنجشنبه ۱۲ مهرماه در سراسر کشور با حضور پرشور بسیجیان و مسئولان کشوری و لشکری آغاز شد.

اجتماع بزرگ 20 هزار نفری بسیجیان گلستانی

اجتماع 20 هزار نفری مرحله دوم اقتدار عاشورایی محمد رسول‌الله (ص) 2  با رمز مبارک «حسین‌ابن علی علیه‌السلام» با حضور سردار علی فضلی فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) از ساعت 8:30 در استادیوم آزادی مرکز استان گلستان برگزار شد.

 

 

اجتماع 40 هزار نفری بسیجیان آذربایجان‌غربی  

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، رمضان شریف ظهر امروز در اجتماع 40 هزار نفری بسیجیان آذربایجان‌غربی که در ورزشگاه تختی برگزار شد،اظهار کرد: از ابتدای انقلاب تا به امروز لحظه‌ای را از دست نداده و بهترین استفاده را کرده‌ایم.

وی اذعان کرد: آمریکا و رژیم صهیونیستی و دیگر ایادی استکبار بدانند نسل ما خون‌های پاک شهدا را هدر نخواهد داد و تا ظهور حضرت ولی‌عصر(عج) ادامه دهنده راه شهدا خواهند بود.

سخنگوی سپاه خاطرنشان کرد: امروز باید با همکاری یکدیگر کشور را به منطقه نمونه اقتصادی، پیشرفته و مقتدر تبدیل کنیم تا این تیر دشمنان و معاندان نیز به سنگ می‌خورد.

 

حضور عظیم بسیجیان در سمنان 

اسحاق موحدیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان در حاشیه اجتماع باشکوه بسیجیان سمنانی، گفت: نظام و ملت ما این پیام را به استکبار جهانی و در رأس آن آمریکای جنایت‌کار و رژیم کودک‌کش صهیونیستی داده است که اهدافشان محقق نمی‌شود. 

مشاور عالی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان افزود:  ملت عظیم‌الشأن ایران، چهلمین سالگرد تولد نظام جمهوری اسلامی را جشن خواهد گرفت و تودهنی محکمی به استکبار عالم و عواملش در منطقه خواهد زد.

 

حضور 40 هزار بسیجی در تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز،  نمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله (ص)2 با الهام از اعزام پرشکوه رزمندگان در دوران دفاع مقدس امروز با حضور 40 هزار نفری بسیجیان گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر در میدان ورزشی دهکده ورزشی مقاومت سپاه عاشورا برگزار شد.

 آیت‌الله احمد خاتمی پیش از ظهر امروز در رزمایش و گردهمایی ۳۰ هزار نفری گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر تبریز با عنوان سپاهیان محمد رسول‌الله (ص) اظهار کرد: دل واله نهضت حسین(ع) است و جان محو حقیقت حسین(ع)، دل همه خداپرستان کانون محبت امام حسین(ع) است. 

عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری با اشاره به زیست مردمی امام جمعه تبریز گفت: امام جمعه تبریز به عنوان الگو در کل کشور مطرح هستند و تبریز را بیش از همیشه در منظر همگام درخشان کرده‌اند. 

آیت‌الله خاتمی متذکر شد: در 40 سالگی انقلاب، دشمنان با ذهن علیل خود سعی بر براندازی نظام دارند ولی همیشه ناکام مانده و ناکام خواهند ماند. 

گردهمایی بزرگ ۲۰ هزار نفری بسیجیان قزوینی آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، همزمان با سراسر کشور، رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج، گردهمایی بزرگ 20 هزار نفری بسیجیان استان قزوین با حضور گردان‌های بسیجی در ورزشگاه سردار آزادگان استان قزوین هم اکنون در حال برگزاری است.

 

 

برگزاری اقتدار بسیجی در بیرجند با حضور نماینده ولی فقیه

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید علیرضا عبادی صبح امروز در رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد رسول‌الله(ص)«2» اظهار داشت: حضور میلیونی بسیجیان امروز در سطح ایران درس تازه‌ای به دشمن می‌دهد که حواس خود را جمع و بداند در مقابل ارادت چه انسان‌های قوی قرار گرفته است.

عبادی قیام بنیان‌گذار جمهوری اسلامی را مانع از سلطه دشمن دانست و بیان داشت: اگر مردم در سال 57 جلوی سلطه دشمن را نمی‌گرفتند مطمئناً لقمه بعد از فلسطین ایران بود و معلوم نبود امروز در چه شرایطی به سر می‌بردیم.


به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، صبح امروز همزمان با سراسر کشور، سومین مرحله از رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد رسول الله(ص) در زیباشهر میدان سربازان گمنام زاهدان برگزار شد.

 

حضور پرشور بسیجیان در سیستان و بلوچستان

فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه در این مراسم اظهار کرد: بسیجیان در همه صحنه ها آماده بوده‌اند و از انقلاب دفاع کرده‌اند.

سردار مارانی افزود: امروز همراه  تمامی بسیجیان کشور با شهدا و امام شهدا و ولی امر خودت بیعت می‌کنیم که همیشه همراه انقلاب هستیم، بسیج مردمی در انقلاب اسلامی همیشه نقشی تعیین کننده داشته است.

 

حضور عظیم بسیجیان در کهگیلویه و بویراحمد 

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج؛ صبح امروز رزمایش بزرگ اقتدار عاشوراییان در محل ستاد سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد و با حضور گسترده بسیجیان استان و با حضور مسؤولان اعم از نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار و سایر مدیران کل و رؤسای سازمان‌ها برگزار شد.

در این رزمایش علی‌محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد  با یادآوری اینکه ملتی بزرگ هستیم و با تهدید نمی‌ترسیم و در هشت سال دفاع مقدس با فشار تسلیم نشدیم تصریح کرد: ملت و دولت و مجلس و قوه قضاییه در کنار هم هستند و در جنگ جدید یا همان جنگ اقتصادی متحد خواهند بود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: اما تجربه نشان داده که هر ملتی و قومی و دولتی که چشم طمع به این سرزمین داشته و دست از پا خطا کرده با پاسخ کوبنده ملت روبرو شده است.

گزارش فارس از رزمایش 20 هزار نفری بسیجیان در گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، اجتماع بزرگ ۲۰ هزارنفری  «اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان حضرت محمدرسول‌الله (ص) 2» استان گیلان در ورزشگاه شهید عضدی رشت آغاز شد.در این رزمایش بسیجیان حضور یافته از سراسر استان ولایتمدار و شهیدپرور گیلان ابتدا با آرایش منسجم و متحد گرد هم آمدند و گوش جان به فرمایشات ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله خامنه‌ای سپردند.

سردار محمدجعفر اسدی در این مراسم  با اشاره به اقتدار روزافزون جمهوری اسلامی ایران افزود: دشمن در تلاش است تا مانع از پیشرفت نظام شود درحالی‌که هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

مسئول بازرسی قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) با تأکید بر اینکه مسئولان باید قدردان مردم باشند، گفت: مردم و بسیجیان ولی‌نعمتان ما هستند و باید مسئولان قدردان همیاری و همکاری مردم باشند.

 


رزمایش اقتدار عاشورایی ،تجدید بیعت با رهبری در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اجتماع عظیم بسیجیان استان اردبیل صبح امروز با سخنرانی فرماندهی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در سالن رضازاده اردبیل برگزار شد. 

حضور پرشور بسیجیان در این اجتماع نشان‌گر دفاع مقدس و روزهایی است که مردم ایران اسلامی با لبیک به رهبر و مقتدای خود در مقابل دشمن ایستادند تا از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی که حاصل خون هزاران شهید بود حراست کنند.

امروز پیر و جوان و زن و مرد حاضر بودند تا نشان دهند همواره مطیع امر رهبری هستند و اجازه نخواهند داد دشمنان به اهداف شوم خود دست یابند.


اجتماع ۲۰ هزار نفری بسیجیان قم آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، همزمان با برگزاری اجتماع 700 هزار نفری بسیجیان در کشور در مرحله دوم رزمایش سپاهیان محمد رسول‌الله(ص) اجتماع 20 هزار نفری بسیجیان گردان های الی بیت‌المقدس استان قم صبح امروز در مصلای قدس برگزار شد.

نمایش اقتدار بسیجیان در مصلی زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان؛ امروز دوازدهم مهرماه بار دیگر همایش بزرگی با حضور بسیجیان رقم خورد.بسیجیان امروز در آستانه 40 سالگی پیروزی انقلاب اسلامی بار دیگر به صحنه آمدند تا به دشمنان بگویند؛ بسیج همواره پاسدار و حافظ انقلاب بوده و همیشه هوشیار و آگاه است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به اینکه امروز در آستانه جشن پیروزی ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی این رزمایش برگزار شده است، گفت: این همایش نمایش همدلی ملت ایران است و نشان می‌دهد که مردم با یکدیگر همراه هستند.

سردار کرمی با اشاره به اینکه دشمن اشتباه محاسباتی خود را در مورد ایران هر از چند وقت یکبار تکرار می‌کند، افزود: آن‌ها فراموش می‌کنند که طی سال‌های بعد از انقلاب همواره با این نظام دشمنی کرده‌اند که نمونه آشکار آن تحمیل جنگی با میانداری صدام بود که البته در این مدت نظام ما قدرتمند‌تر شده و پیام انقلاب نیز به دنیا صادر شد.

 


حضور 20 هزار نفر در رزمایش اقتدار عاشورایی همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سردار مظاهر مجیدی پیش از ظهر امروز در اجتماع 20  هزار نفری بسیجیان استان همدان با بیان اینکه بار دیگر بسیجیان با خود بیعتی دوباره با امام و رهبری بستند، اظهار کرد: در این مراسم یاد شهدا و امام شهدا زنده شد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) در استان همدان  با بیان اینکه امروز می‌بینیم دشمن تمام توان خود را به کار گرفته تا به نظام ضربه بزند پس باید بصیرت و آمادگی خود را بالا ببریم، خاطرنشان کرد: به فضل الهی هر بار دشمن در نقش‌های شوم خود شکست خورده است.

حضور بسیجیان در ساری 

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سردار محمدحسین بابایی صبح امروز در اجتماع بزرگ اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله(ص) مازندران در بوستان ولایت ساری اظهار کرد: مسؤولان بدانند مردم زمانی آنها را دوست داشته و قبول دارند که تابع نائب امام زمان(عج) باشند.

وی با اعلام اینکه دوستداران به ولایت در کشور بسیار زیاد هستند، گفت: اما افرادی هستند که در زبان تابع ولایت فقیه هستند و در عمل خلاف حرف رهبر انقلاب عمل می‌کنند، رفتار و کردار این افراد در ذهن مردم باقی می‌ماند.

 

اجتماع باشکوه بسیجیان یزدی در مسجد ملااسماعیل 

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، صبح امروز، اجتماع بزرگ بسیجیان یزدی در مسجد ملااسماعیل یزد برگزار شد.در این مراسم که مرحله پایانی رزمایش اقتدار سپاهیان بسیجیان محمد رسول‌الله ۲ بود، ۲۰ هزار بسیجی یزدی اقتدار و همبستگی خود در حمایت از آرمان‌های انقلاب را به نمایش گذاشتند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حیدر مصلحی نیز در این مراسم بابیان اینکه دشمن در طول چهل‌ساله انقلاب با بصیرت‌افزایی و هوشیار شدن جامعه سیلی محکمی خورده است، تصریح کرد: در حقیقت دشمن باوجود هزینه‌های بسیاری که در طول این ایام انجام داده است، نهایتاً توانسته بین شش تا هفت هزار نفر را به خیابان بکشد که طبق تحلیل خودشان این افراد از بین منافقین، سلطنت‌طلبان و یا سیلی خوردگان از انقلاب بوده‌اند.

این مقام مسئول تأکید کرد: دشمن در دی‌ماه سال گذشته و مرداد امسال با طراحی پیچیده و هزینه کردن اعتبارات بسیار زیاد سعی کرد که زمینه‌ای فراهم کند تا اقشار متوسط به پایین جامعه را به خیابان بکشد؛ چراکه آن‌ها فهمیده بودند علت شکستشان در فتنه ۸۸ جذب نکردن این قشر بود؛ اما بااقتدار ارزشمند بسیجیان در طول چهل سال سیلی‌های زیادی به گوش دشمن زده‌شده است.

 همایش 20 هزار نفری بسیجیان شهرکرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد مرحله دوم از رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله (ص) تا دقایقی دیگر با حضور 20 هزار بسیجی در شهرکرد برگزار می‌شود.

با اینکه ساعت شروع برنامه 8 صبح اعلام شده بود از دقایق اولیه صبح شاهد حضور گسترده بسیجیان در محل اعلام شده بودیم.

 

حضور 20 هزار نفری بسیجیان در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، عبدالرضا مصری پیش از ظهر امروز در اجتماع 20 هزار نفری بسیجیان استان کرمانشاه در رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان حضرت محمد رسول‌الله (ص)، که در استادیوم آزادی برگزار شد، اظهار داشت: ایمان و عمل صالح در تفکر بسیج نهادینه است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در معنای واژه زیبای دفاع مقدس، گفت: دفاع مقدس یعنی در مقابل ظالمان جهان که در مقابل ارزشی‌های دینی و معنوی قد علم کرده‌اند، بایستیم و دفاع جانانه داشته باشیم و این‌ونه در راه احقاق حق تکلیف ما انجام می‌شود.

مصری تصریح کرد: جنگ‌های جهانی نهایتا سه الی چهار سال به طول انجامید، اما دفاع مقدس در کشور ما هشت سال بود با این وجود نتیجه آن سبب فرار وابستگان به استکبار از کشور و یا به درک واصل شدن آنان بود.

اجتماع 30 هزار نفری بسیجیان خوزستان 

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، اجتماع 30 هزار نفری بسیجیان استان خوزستان صبح امروز در ورزشگاه فولاد آرنا برگزار شد.

سردار حسن شاهوارپور با تقدیر از دست اندرکاران برگزاری اجتماع باشکوه امروز، اظهار کرد: این اجتماع و این حضور همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند پیام به تروریستها و آمریکایی‌هاست.

وی بیان کرد: آمریکای جنایت کار با تهدیدهایش و گروهک‌های تروریستی با ترورهای ناجوانمردانه‌شان ما را نمی‌ترسانند و بدانند پیروز واقعی این نبرد ملت ایران است و دوباره به آمریکا می‌گوییم مرگ بر آمریکا.